Turite klausimų?

Susisiekite su mumis tel.

+370 5 208 5555

Unikali sistema
klientų aptarnavimui
skaitmeniniais kanalais.

All-in-one įrankis C-Monitor sukurtas efektyviam klientų aptarnavimui
telefonu, SMS, el. paštu,
pokalbiu internete (web chat), Facebook.

Klientų aptarnavimui skaitmeniniais kanalais

Profesionaliam klientų aptarnavimui užtikrinti įmonės skiria daug laiko ir lėšų. Siekdami palengvinti bendraujančių su klientais darbą sukūrėme patogų ir lankstų įrankį C-Monitor.

Daugiau nei 97% aptarnautų klientų!

Unikali kontaktų centro valdymo sistema
greitam, efektyviam, profesionaliam
klientų aptarnavimui skaitmeniniais kanalais.

GREITIS

Automatinis klientų užklausų telefonu registravimas, skambučio nukreipimas, peradresavimas, analitika ir ataskaitos, bendravimo istorijos ir kt.

EFEKTYVUMAS

Tolygus įeinančių užklausų paskirstymas įmonės darbuotojams. Detalios ataskaitos pagal darbuotojus arba skyrius. Gautų/praleistų/perskambintų skambučių stebėjimas. Automatinės periodinės ataskaitos siuntimas į el. paštą.

PROFESIONALUMAS

100% perskambinimas į praleistus skambučius. Integracija su įmonės verslo valdymo sistemomis. Automatinis kliento kortelės pakėlimas skambučio metu. Daug kitų naudingų funkcijų.

Prarastas klientas - prarastos pajamos.
Išlaikyk klientą su C-Monitor!

Pagrindiniai C-Monitor privalumai:

Sistema akimirksniu fiksuoja visas gaunamas užklausas, rodo jas patogiame darbalaukyje ir padeda operatyviai atlikti klientų aptarnavimą.

Nuo 97% aptarnautų klientų

Klientų užklausų aptarnavimas realiu laiku

Klientų atpažinimas ir veiksmų istorija

Komunikacija kliento pageidaujamu kanalu

Užklausų kategorijos (angl. Tagging)

Užklausų aptarnavimo greičio ir kiekio monitoringas

Vadybininkų paskyrimas klientams

Išsami ir patogi vadovo sąsaja

„One-Click“ principo darbalaukis (angl. Dashboard)

Analitika ir periodinis ataskaitų siuntimas el. paštu vadovams

Tinklinės komunikacijos galimybė

Integracija su įdiegtomis sistemomis

Klientų aptarnavimui skirtos sistemos C-Monitor privalumai
ISO27001 Sertifikuota Duomenų apsauga

Mes esame sertifikuoti ISO/IEC 27001:2022. Šis sertifikatas yra papildomas mūsų įsipareigojimo užtikrinti informacijos saugumą įrodymas. Imamės visų būtinų veiksmų, kad jūsų duomenys būtų saugūs. Naudojant CMonitor išsaugomas informacijos konfidencialumas, duomenų vientisumas, saugus keitimąsis informacija, saugumas įvairiuose įrenginiuose, apsauga nuo informacijos praradimo.

Daugiau skaitykite>>>

C-Monitor aplikacija skambučiams klientu aptarnavimui nuotoliu

Aplikacija skambučiams

Mobili aplikacija „C-Monitor“ veikia Android, iOS, MacOS, Windows, platformose.

Visavertis biuro telefonas Jūsų įrenginyje (kompiuteryje arba išmaniajame telefone).

Išsamią informaciją suteiks Jus aptarnaujantis vadybininkas.

Kai svarbus kiekvienas klientas ir darbo našumas!

C-Monitor moduliai:

Calls

Automatinis klientų užklausų telefonu registravimas, skambučio nukreipimas paskirtam vadybininkui, peradresavimas, analitika ir ataskaitos, bendravimo istorijos, SMS siuntimas klientui skambučio pabaigoje, automatinis skambinimas klientams ir kt.

Emails

Automatinis klientų el. laiškų, užklausų registravimas, el. laiškų paskyrimas, persiuntimas kolegoms, automatiniai atsakymai klientams ir el. laiškų analitika, kt.

Chat

Komunikacija realiu laiku su klientais, naršančiais įmonės tinklalapyje, kliento identifikavimas, automatinis bendravimas su klientu (Bot), užklausos paskirstymas atitinkamai kategorijai.

Task management

Bet kuriuo skaitmeniniu kanalu gautų užklausų paskirstymas darbuotojui ar grupei, užklausos konvertavimas į užduotį, kalendorius, automatinis ir rankinis užduočių kūrimas, užduočių kategorijos, išsami analitika ir periodinis ataskaitų siuntimas el. paštu.

Evaluation

Automatinė klientų aptarnavimo įvertinimo apklausa (el. laiškų/SMS kampanijos). Automatiniai kvietimai įvertinti aptarnavimą po kontakto su klientu. Išsami analitika ir periodinis ataskaitų siuntimas el. paštu.Integravimas su verslo valdymo sistemomis, apsikeitimas duomenimis .

Soft Phone

Programinis telefonas išmaniajame telefone ar kompiuteryje. Visos biuro telefono funkcijos (skambučių persiuntimas, užlaikymas, konferencinis pokalbis, kontaktų knyga, kt.). Suderinamas su „AndroidOS“, „iOS“, „Windows“, „Linux“, „MacOS“ operacinėmis sistemomis.

klientu-aptarnavimui-Išmaniesiems telefonams ir kompiuterinėms darbo vietoms

ĮDIEGIMAS

Ypač lengva integracija

Paprasta integruoti į turimas IT sistemas

Papildo jau egzistuojančius modulius

Nesudėtinga analizė ir ataskaitų ruošimas

Funkcionalumas

Sistema akimirksniu fiksuoja visas
gaunamas užklausas, rodo jas
patogiame darbalaukyje ir padeda
operatyviai atlikti klientų aptarnavimą skaitmeniniais kanalais.

Užsakymų gavimui

Aktyviems pardavimams

Klientų aptarnavimui

Mumis pasitiki

c-monitor klientai
c-monitor klientai
c-monitor klientai- klientu-aptarnavimui
c-monitor klientai
c-monitor klientai

Klientų atsiliepimai

C-monitor naudoja savo versle ir rekomenduoja

VšĮ Panevėžio miesto poliklinika

Vyr. IT specialistas Kęstutis Čekanauskas

" Skambučių centro sistema padeda suvaldyti didelius skambučių srautus, atitinkamai paskirstyti darbuotojams užduotis. Skambučių įrašai leidžia efektyvinti pacientų aptarnavimo kokybę. Profesionalus ir greitas aptarnavimas ."

Rekomenduoja C-Monitor

SG KLINIKA

Plėtros vadovė Dalia Petrauskienė

" Labai geras ir išsamus produkto pristatymas, patogi ir lengva skambučių valdymo bei ataskaitų generavimo sistema, greitas diegimas ir profesionalus aptarnavimas. Ši Sistema puikiai pasitarnauja registratūros darbo organizavime bei skambučių valdymo sprendimuose. Rekomenduojame, vyrai puikiai išmano savo darbą."

Atsiliepimas apie C-Monitor

VšĮ Centro poliklinika

Danguolė Misiūnienė

" Esame patenkinti įdiegtu skambučių valdymo įrankiu. Kasdienį darbą ženkliai palengvina automatinės ataskaitos ir praleistų skambučių valdymas. Pacientų skambučiai yra aptarnaujami laiku ir patogiai."

Untitled

UAB Solorina

Gen. direktorius D. Bartkėnas

Individualūs sprendimai klientų poreikių patenkinimui - taip vienu sakiniu apibūdinčiau UAB „Proitas“.
Betarpiškai bendraudami, skirdami laiko suvokti mūsų poreikius, įmonės specialistai pasiūlė puikius techninius ir programinius sprendimus, kuriuos nuosekliai integravo į jau naudojamą CRM sistemą.

Susiplanuokime susitikimą

Įrašykite savo telefono numerį ir mes Jums paskambinsime

Jūsų klausimas

Džiaugiamės, kad su C-Monitor dirba vis daugiau Lietuvos įmonių.
Prisijunkite ir Jūs.