Turite klausimų?

Susisiekite su mumis tel.

+370 5 208 5555

NAUJIENOS

Kontaktų centro sistema

Poreikis kontaktų centro sistemai versle:

Ar įsidiegus kontaktų centro sistemą galima tikėtis efektyvesnio darbo, sklandesnio klientų aptarnavimo proceso, glaudesnio ryšio su klientu?

Ar kontaktų centras būtų sprendimas dažnai per verslo susirinkimus girdimai problemai: “Kas leistų konsultantų, pardavėjų, administratorių, agentų ir visų kitų, kurie dirba su skambučiais ir užklausomis, darbą padaryti produktyvesniu?”.

Remiantis praktika, darbuotojai vos 33 % darbo laiko skiria pardavimams, klientų užklausų atsakymui, konsultavimui ar pan., o likęs laikas skiriamas problemų, susijusių su informacijos atradimo, sisteminimo ir pateikimo po skambučio ar užklausos, sprendimu. Be to, kažkada buvo tik vienas komunikacijos kanalas – telefono skambučiai. Laikui bėgant atsirado daugybė kitų komunikacijos kanalų: SMS, pokalbių robotai, el. laiškai, skirtingų agentų pokalbiai ir kt. Norisi dėmesį atkreipti į tai, kad šiomis dienomis užklausos, kurios gaunamos skirtingais kanalais, gali būti valdomos tikrai efektyviai – vieno langelio principu.

Kontaktų centras šiuolaikinėse įmonėse jau tampa neatsiejama kasdienio darbo dalis, nepriklausomai nuo įmonės dydžio. Augant verslui, didėjant klientų skaičiui, daugėjant užklausų įvairiais kanalais, plečiantis į užsienio rinkas – be patikimos kontaktų centro sistemos, procesai įmonėje dažnu atveju ženkliai sulėtėja.

Nauda darbuotojams, klientams, verslui:

  • Darbuotojams tai – išmanūs sprendimai naudojant vieną platformą pokalbiams, susirašinėjimams, informacijos atradimui, duomenų apie klientą ir jo problemas fiksavimui, sisteminimui.
  • Galite numatyti ir pašalinti galimas problemas anksčiau, nei su jomis susidurs klientai.
  • Greitis atsakant į užklausas, visa kliento istorija, ataskaitos, statistika, reikalingi nustatymai ir pan. padeda gerinti verslo rezultatus.Investicija į kontaktų centro sistemą yra investicija į sėkmingą verslo ateitį.

Investicija į kontaktų centro sistemą yra investicija į sėkmingą verslo ateitį

  • Jūsų pasiekiamumas gali būti 24/7.
  • Tiek darbo, tiek nedarbo metu užklausos gali būti sėkmingai fiksuojamos.
  • Užklausos perdavimas kolegai, kai kolega geriau žino sprendimą, leidžia paslaugas teikti profesionaliau.
  • Kontaktų, gaunamų iš įvairių skirtingų kanalų, sklandus valdymas.
  • Kita (išbandykite ir naudą savo verslui atrasite patys)
  •  Galite numatyti ir pašalinti galimas problemas anksčiau, nei su jomis susidurs klientai.
  •  Greitis atsakant į užklausas, visa kliento istorija, ataskaitos, statistika, reikalingi nustatymai ir pan. padeda gerinti verslo rezultatus.Investicija į kontaktų centro sistemą yra investicija į sėkmingą verslo ateitį.

Multichannel (viskas viename) sprendimas

Mūsų ir mūsų klientų rekomenduojamas sprendimas – kontaktų centro sistema C-Monitor. Sistemos dėka fiksuojama ir susiejama klientų patirtis bendraujant įvairiais kanalais. Sistema veikia vieno langelio principu ir tame pačiame lange darbuotojai gali aptarnauti visas, skirtingais kanalais gautas užklausas.‍

Norėdami pažvelgti į CMonitor funkcijas tiek vadovo, tiek agento akimis galite suplanuoti nemokamą CMonitor pristatymą.

Susisiekime >>>